underbara höstdag

de e så himla fint superväder ute! sånt höstväder jag älskar! kallt i luften men mkt mkt sol :) går runt och tänker på hur mkt jag saknar min tamba.. de e sånna här dagar jag vill dela med henne.. ut och gå i solen, sitta på en bänk i solen o dricka kaffe.. mysa.. suck!

börjar vänja mig vid o va själv nu... jag är så trött efter jobbet iallafall..
ska träffa jenny på torsdag. kanske får spana på deras nya lägenhet då :)

om jag ska ta och diska.. baby har ju varit så duktig att han har dammat och dammsugit idag, så då får ja stå för matlagning och disk...

bye!


Kommentarer
Postat av: Tamba

Blir alldeles känslosam och blöt i ögat när du skriver så ju <3 men det är ömsesidigt hjärtat <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback