sneak-a-sneak-peak

hellu alla söta :)

åh, ja sitter och snikar runt på internet.. o så kul de e :) tihi! hittar en massa gamla personer som man inte har en aning om vad dom gör nu.. o jag som e så nyfiken också :)
haha, anna.. kommer du ihåg en viss lina som alltid alltid visste allt om alla? haha, ville man ha reda på något var det ju bara att fjäska sig in lite hos henne. :) en sån skulle man ha nu också! tycker jag iallafall...

ja för övrigt har jag precis ätit frukost. på ett sätt orkar jag verkligen inte gå upp tidigare.. man gör ju inget vettigt ändå innan jobbet. men de e så skönt att gå upp o ha några timmar framför sig iallafall..

idag blir det att jag måste diska.. har ett helt berg. baby orkade inte igår.. han sov visst lite... bara för att jag väcker honom när jag kommer hem vid tolv när han ska upp vid fem. haha! jag får skylla mig själv.. men! men han gjorde faktiskt potatismos och fiskpinnar igår till mig, som jag ska äta idag. lite duktig e han allt den där simon. :)

ska fixa till mig lite och springa ner till hemköp.. skönt att de ligger typ 1 minut härifrån. :)

kanske att jag orkar lägga ut vad jag har köpt för något i klädväg förra veckan...?

Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback