proviva gör magen lugn...

i brist på annan rubrik..

hej btw! jag sitter och har precis ätit rukost.
och just nu dricker jag kaffe.. ska gå till jobbet vid 11.20 idag. börjar halv ett... sen ska jag tydligen gå på rundvandring... sen ska jag lämna upp mina AFA papper till jerker.

ja min lön blev ju inte särskilt saftig! bara för jag fick förskottslön från nästa månad. så mindre nästa också.. i november!! får jag full lön. jävla pissapa!

jag som jobbar häcken av mig.. så får ja sån pisslön! så jag inte kan sitta och tröstshoppa när jag är ensam..
fast de gör jag säkert ändå!

trött ja blir på min sambo ibland...
han har inte kollat på cykel som han skulle.. han har lämnat disken till mig nu hela veckan. suck!
liiiiiite trött blir ja.

men självklart tycker jag om honom lika mkt för det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback