på riktigt, jag är riktigt ful när jag sover!

haha har drömt om hur ful jag faktiskt är när jag sover.. galet..

är faktiskt väldigt stressad.

jag måste till bibblan ( som man så fint sa på låg och mellanstadiet.. ) sen måste jag köpa svarta genomskinliga strumpbyxor tills imon. ska på farmors begravning klockan elva.. kommer bli lite tufft tror jag.. är inte mkt för de där med begravningar.. men man får ju tänka att hon var så gammal..

stackars pappa som får gå på en väns begravning idag också... hade jatg varit hemma så hade jag med gått.. stackars eva... usch så fort de kan gå med allt..!

nä nu ska jag snyta bort allt snor, äta frukost och fixa till mig så jag kommer iväg någon gång... :)


här har ni vidret!! var är hakan ??? ser ut som ett enda jättefejs!



funderar på lugg igen... vad tror ni?


Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback