not so magical

Schallo!
ska strax ta och tvätta upp lite kläder...
kom hem från jobbet för en stund sen.. vill egentligen bara gå och lägga mig någonstans, är så irriterad över jobbet.. men men, inget jag kan göra tror jag. men att gå de här skiftet suger!!
får väl försöka hitta en kurs och gå på eller nåt. suck!

i fredags va ja på farmors begravning.. trodde inte jag skulle gråta, men de räckte med att kyrkklockorna gick igång så började jag tjuta... jobbigast va att se pappa så ledsen.. dom gånger jag sett honom gråta kan man räkna på en hand. de va jobbigt... prästen var väldigt bra. berättade lite om hur farmor var och vad hon gått igenom..

på kvällen åkte jag och simons mamma till västervik för att kolla när simon spelade.

lördags åkte vi till kalmar för att titta på inglorious bastards.. (SE DEN!) åt lite mat.. underbart gott.. och filmen vara bara hur cool som helst!

igår degade vi oss genom hela dagen och avslutade med film och god mat..

shoppade loss lite på hm på nätet i lördags också. så i vekan eller nästa ska de komma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback