Lördag i all sin glans

Morrn!
jag e uppe! blir trackasserad av mina katter.. dom har väl saknat mig antar jag :) ( de e dock konstigt hur dom kan bli så mkt tjockare för vaje gång jag ser dom, haha! ) jag har iallafall saknat dom!

det känns konstigt att vara hemma faktiskt.. Väldigt bra. men konstigt.
ska iallafall slänga i färg i mammas hår. sen ska jag till A6 och shoppa lite.. man får ju passa på när man är här.. haha hörrni jkpg-bor! ta inte A6 för givet. ;)

sen blir det kalas vid fyra hos martin och åsa.
Lisa kommer äta massa gott gott :)

nu ska jag ta bort den torra gubbdoften under mina armhålor genom att duscha!

Bye!




svar till emma gööö:
jag antar att de e göööördie? :)
skulle vara jättekul att få komma! du har väl mitt nummer och så antar jag.. bara hör av dig :)


                                                                  Älskar videon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback