Kindly unspoken

godmorgon på er :)

helgen har varit jättebra! i fredags var jag så lycklig när jag slutade.. haha!
först så hade jag träffat en tjej på juobbet som är jag har väldigt mkt gemensamt med. så vi ska ta en fika eller nåt snart.. nästa vecka är bättre för då går jag förmiddag. men de ska bli jättekul!
när jag kom hem handlade jag lite smått till lördagen, sen gjorde jag mina naglar igen och blev supernöjd! lit kortare den här gången, lite lättare att arbeta med.
sen mös vi bara när simon kom hem..

i lördags var jag på ljusparty i mönsterås hos anna. var hur trevligt som helst! beställde hem lite ljus i mullbär från party light. luktade så himla gott! så de kommer nog snart..
sen var de hem och börja dricka lite med simon, ea och choffe. för sen var vi ett gäng på 12 som skulle boela på big bang. jag var faktiskt rätt duktig :) sen hade vi party hemma här för nybbe. han åker ju jorden runt i 5 månader på torsdag. de va jätte trevligt!

igår var vi på kalas hos simons föräldrar. hans mamma fyllde år. så e va jättemysigt med alla släktingar. hans familj är så genomgulliga så de finns inte!
sen handlade vi innan vi åkte hem. när vi kom hem så gjorde vi varma mackor med te och massa tända ljus. de luktade så gott då! somnade på simons mage medans han tittade på fotboll.. tankarna och känslan for tillbaka till när jag va liten och mamma hade syjunta hemma med massa av mammas vänner och varma mackor, prat och ljus.. de va de bästa jag visste. sen när jag sov på altanen för de var så varmt inne och pappa satt ute och tittade på fotbollsvm. jag önskade att alla kunde känna som jag kände då. allt var bara så mysigt och jag kände mig som jag kände när jag var lite..

idag vaknade jag vid tio i 9.. ska diska upp lite och laga mat. sen hinner jag väl inte alltför mkt innan jag ska jobba. skönt o få sova ut. har längtat en vecka efter att få sova vidare när simon går till jobbet. de e hemskt att gå upp vid halv fem när han får ligga kvar i en varm säng och snarka.. haha!

nu har jag suttit och beställt hem yoga, styrketräning, magträning och 15 minuters träningspass videor som jag ska sätta igång med.
all mat har satt sina spår. haha!

vad jag har längtat efter hösten!
de e helt underbart väder ute :)

nu ska jag tugga i mig lite frukost.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback