känner mig som en riktig segis degis

Hej på er!

ligger här i min soffa och degar, väntar lite på att kycklingen ska tina.. ska göra paj :)

har verkligen ingen lust att jobba alls idag.. ska till benny med peter, yvonne, michelle och emma.. ska prata om att byta skift.. jag pallar verkligen inte att gå de här skiftet mer.. kom o tänka på att jag vant  mig vid att vara själv, att anna sa att man inte ska vänja sig vid det. o ded ska man väl egentligen inte.. så gårkvällen när jag kom hem vid halv tolv spenderade jag med att tycka riktigt synd om mig själv.. så jag grät faktiskt en hel del. mina ögon e ganska svullna.

jag vet att jag borde vara glad för att jag har jobb. men de här känns verkligen inte bra. de värsta e ju att jag trivdes så himla bra på de andra skiftet.. o så e de såhär nu.. bajs!

nä nu ska jag duscha lite och lägga potatis på mina ögon.. sen tagga för jobbet.. not.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback