höstrum

hej och godmorgon !
kunde gå upp vid halv elva idag eftersom jag slipper laga mat.. :) blev så mkt paj igår..

visst ser den god ut? :)





mina naglar



i helgen ska vi gå på stan lite.. ska börja inreda rummen lite mer höstiga nu :) åh vad jag tycker om hösten.. när det är sådana dagar som idag när solen skiner och det är vindstilla... :)

åh, vad ledsen jag var igår. men tack vare sms och peptalk så känns de faktiskt lite bättre idag.. faktiskt! mina söta söta , ni e dom bästa!!!
så nästa vecka är jag inte helt ensam faktiskt.. o så ska simon köpa en cyklar till oss så jag har en nästa vecka :)

idag är det onsdag.. bara två dagar kvar av eländet.... :)

nu ska jag ta mitt kaffe och ringa lellebus!


bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback