Don't trust me

Den bästa låten ever!



för övrigt är jag sjuk... har varit hemma från jobbet igår och idag..
de e rätt skönt om jag ska vara ärlig.

ja e jätteglad för jobbet. men jag blir socialt handikappad. de här skiftet skiljer sig så mkt från det andra.
suck. jag har ingen o prata med på jobbet. och ingen när jag kommer hem. kommer aldrig klara 2 månader. aldrig.! inte när jag kommer hem och gråter efter andra dagen. usch och usch. men jag får försöka. ska prata med yvonne igen.

jaha, annars händer väl inte för mkt. jag ska hem till jkpg i helgen igen. åker efter jobbet imorgon. simon komer på lördag kväll.
martin och henke fyllde år i söndags. så ska på kalas på lördag. :)

nu ska jag bädda ner mig lite.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback