aoutch

aj aj aj.. ja har skurit mig på jobbet och kan inte böja mitt stackars finger.. :(
fan, jag måste gå med i facket innan jag slår ihjäl mig.. haha!
sitter på facebook och slöar.. borde diska och olaga mat, städa. men orkar jag? nä.. egentligen inte.
upptäckte att jag hade en jättefluga i min kaffekopp som jag har suttit och sörplat i mig. mumsigt va? haha!

på riktigt så måste börja tänka på vad jag äter... att ha gått upp tio kg sen i maj typ e inte kul alls! inte när ja ser alla bilder. haha!
hittade för övrigt en på mig och cissi på sky.. mkt kul kväll måste jag säga :)



full va jag säkert också.. haha!

nä, ska väl fixa lite nu innan jag ska gå till jobbet...

ha en bra dag allihopa :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback