världens myskväll!

haft sån mysiskväll med mina flickor :)
suttit och lyssnat på åsa. sminkat oss och rengjort våra vackra ansikten :)
jag beställde en parfym och ett rouge. sen fick jag ett mineral puder för att jag var värdinna :)
pastasalladen blev lyckad och omtyckt. mamma hade visst köpt gott bröd också som vi hade till. sen efteråt blev de fika med choklad, kladdmuffins och cookies. självklart fiick min lilla evelina med sig den övriga chokladkakan hem, plus att jag skickade med henne och åsa matlåda och kladdmuffins.

nu ska jag ringa Baby.



Bye!

Kommentarer
Postat av: eveliina.

Du räddade min dag både igår och idag, choklad gör underverk för hälsan :) Tack för igår!

2009-03-26 @ 10:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback