Weekenden





Jag ska berätta lite mer om helgen senare. egentligen skulle jag kunna nu.

i lördags åkte jag och malin in till Hårfixarna. Jussi e den bästa ever!
jag gjorde en volym permanent på Malin. och det blev så himla bra! blev lite imponerad på mig själv. va tur att jag rullade upp spolarna så slarvigt. :)
efter de gjorde malin en helblondering. Så himla ovant! har inte haft det på så länge.
men I like it so mucho!



sen åkte jag hem med malin och vi åt lite o så.
henrik kom hem efter ett tag.. till mig alltså.
jag fick sminka över lite fulsaker på honom! haha! så tjatade vi lite o hade "förfest" innan förfesten . jag åkte till anna där vi hade kul som always. att förfesta med anna , finns inget bättre tror jag :)
sen åkte vi till Sir simons. skulle bar säga hej till Henrik och Martin. Men det slutade med att jag och henrik sjöng katastrofalt fult till jag går och fiskar på karaoke.., men kul va de :)
sen fick en rasmus elm.. han såg bara ut som honom.. min väska i ansiktet.
tyckte jag va kul. sen begav vi oss alla syskon plus kåtjörgen och anna till 8 glas. jäklar vad dom har piffat upp de stället! anna och jag brukade ju hänga där innan. men nu har dom ett sånt där härligt dansgolv och allt :)



igår var jag bara allmänt jävla bakfull och låg i soffan hela dagen. lyckades ta cykeln till kiosken för att köpa choklad och chips! mumma*

nu dricker jag kaffe som vanligt på morgon kvisten.
anna du får bilderna snart..

bajs!


Kommentarer
Postat av: Adrijana

Världen vore allt bra tråkig om alla vore likadana och gillade samma saker, min vän :) I just looooove the song! haha!

Postat av: nikki

japp det är nog jag hehe.

aha men hon har nämnt något om en lisa också och då måste det ju vara du :)

jag ska till herr doktor idag och ta bort stygnen, hoppas inte det gör ont?!

2009-03-23 @ 10:42:05
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback