Sur tant!



kan ni förstå sådana människor som blir sura över något som dom själva rår för?
hatar sånt! och att dom ljuger för en sån simpel sak som att ta bussen! haha ibland kan man undra..

ja ja.. nog om detta.. sitter för övrigt hos martin och åsa igen.
blev inget mary kay spa ikväll. har inte hunnit så långt som jag hade velat med mitt skolarbete.. så den belöningen fick jag inte ikväll!

ska bli mysigt imonkvälll dock. ska försöka slänga ihop något enkelt och gott imon, och lite fika såklart :)
evelina älskar ju choklad, så en chokladkaka kanske ska ligga framma :)

nu ska jag skriva ett arbete om medeltiden..

Bye!

Kommentarer
Postat av: eveliina.

Choklad?? va? vart?? Haha, tycker det låter toppen, ska bli kul imorgon! Kram

2009-03-24 @ 19:27:47
Postat av: stina

älskar din blogg, kan du inte berätta om dina tidigare förhållande seriösa/oseriösa och sånt kul så man vet lite mer om dig :)

2009-03-24 @ 19:30:27
Postat av: nikki

ja känns som alla säger olika, vissa ska massera o andra inte, vissa har bandage o vissa slipper m.m, förstr inte hur det kan vara så olika.. vi gör ju alla samma sak hehe..



jag gjorde det här i jkpg, ivan letterfors, du också?? har gått jättebra, vill bara att de ska "hänga" till sig lite mer hehe, men det dröjer lr? kanske är olika.. jag masserar som en tok =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback