relationer och mat

stina om Sur tant!:
älskar din blogg, kan du inte berätta om dina tidigare förhållande seriösa/oseriösa och sånt kul så man vet lite mer om dig :)


Oj oj . de var en svår en.  vet inte vart jag ska börja riktigt. haha. min första kärlek C var när jag var 14. oj vad kär jag var i honom. vi var tillsammans i 7 månader om jag minns rätt. vi har fortfarande kontakt som vänner.
den andra väsentliga personen, som varade i säkert två år både på och av, var J. det var inget bra alls. man kan verkligen inte kalla det förhållande.. det slutade väl med att jag hatade människan och jag gjorde en fin hämndplan i slutet. är verkligen inte så illa som de låter. lurade hem honom mitt i natten och vägrade öppna dörren. kändes bra! haha...
min stora kärlek är min Simon som jag har nu. som de känns nu är jag så säker på att vi kommer leva ihop hela livet och jag kommer föda hans barn.. bla bla bla :) han är en fruktansvärt stor del i mitt liv och jag älskar honom väldigt väldigt mycket! lämnar jkpg för hans skull ;) haha nä så e de väl ine ritigt, men jag hade inte flyttat om han inte bodde där. eh! Haha!
där emellan har jag ju haft små flörtat och kortare förhållanden.

sen har jag mina underbara vänner. Anna, vad skulle jag göra utan henne? hon är min andra hälft och världens bästa vän!
Ellen.. min kära kusin och vän :) vi har hållt ihop sen vi var små vi.
evelina.. den damen.. den damen. :) jag säger bara choklad! höhö. hon är en himla bra tjej den där evelina. ödmjuk och allmänt söt!
lekander.. jag kallar henne så. anna heter hon egentligen. vi hade den bästa tiden ever i somras när vi var i halmstad :) där har vi en toppentjej där med.

vet inte ens om jag skulle räkna upp några kompisar. haha. men då vet ni iallafall lite mer. om mina vänner det vill säga.

jaha du Stina. säg bara till om du vill veta mer :)


MAT!
nu ska jag plocka undan lite här hemma. sen ska jag försöka slänga ihop lite mat till ikväll. och självklart har jag köpt en chokladkaka för evelinas skull ;)
sen e de mary kay party med mina turturduvor!




Kommentarer
Postat av: Linda P

Hämnden är ljuv Lisa, de gillar vi!!=)

2009-03-26 @ 09:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback