Rastlös rastlös

Hej, jag är rastlös så jag tror jag dör. jag har liksom hunnit med allt som jag ska hinna.
kan ju inte förbereda sig hur mkt som helst inför nationella. typ inte alls. de känns både bra och dåligt.
o jag har hunnit städa och pula. pratat i telefon. har tom. lagt ut en klocka på tradera. bara för skojs skull liksom. haha! kanske ska samla ihop lite kläder att sälja.. jag använder ju inte hälften!

vill att mamma och pappa ska komma nu! har jag sagt de? fattar inte hur det kan ta sån lång tid. jag får väl vandra bort till Henrik sen eller nåt.. suck!

Striped Rose Bell Skirt DressStrappy SundressWavy Stripe DressPrint Empire Frill DressCutwork SundressBroderie Tie DressPYTHON-Snake High SandalFloral Tulip SkirtDistressed Bleach Denim PelmetFull Cotton Mini SkirtFluro Spot Full SkirtFloral Print Sunglasses

allt de här skulle jag vilja ha.. ungefär så.. allt från
topshop..men nu får dom väl komma hem!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback