Porr? sure! trakasserier? NEJ!

Åhh.. jag har redan super ont i mina axlar.. suck. hur ska de här gå?
tur att jag får avbryta mig med mitt underbara internet!

de e så sjukt bra! men så sjukt dåligt också.
finns alldeles för mycket dåligt på internet.. sånt som drabbar många oskyldiga.
visst de där med porr. de tycker ju en del är dåligt. men inte i den bemärkelsen..
klart att man ska kunna porrsurfa! de drabbar bara dej själv. oftast..om du inte tvingar din partner till något eller utsätter någon annan för dina fantasier..
men att utsätta folk för mobbning och trakasserier. tänk hur många skolbarn som går hem med en klump i magen efter skolan, vetandes att de finns någon som trakasserar dig när du kommer hem och sätter dig vid datorn också.
detta kan självklart drabba vuxna också!
det räcker med att mamma berättar hur en del "fruntimmer" beter sig på jobbet. vuxna kvinnor!? och dom ska vara våra fördemömmen? nej tack!
tycker att det satsas alldeles för lite på de här med utsatta människor..
vad tycker ni?

jag har precis hittat mitt debatt ämne!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GO JAMBA !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback