Oskarshamn Vs. Jönköping?

Jag e helt slut! vaknade vid halv fem imorse och fick världens ångest! somnade nog inte om på två timmar eller nåt. låga bara och vickade på tårna, va uppe och drack vatten, va lite på toa och pillade med mitt hår. galet. sen fick jag sms. då blev de lugnt.
En del av mig ville be om ursäkt. en annan inte. jag kan väl inte hjälpa att jag känner mig lite mixad nu. med vänner och familj? men flytten kommer bli bra! vi flyttar vid världens härligaste årstid! sommar :) och vad kan kännas fel då? de kommer bli kanon de här!

undrar vart pappa tog vägen? han försvinner jämt sådär. *Poff*

blev iallafall klar med ytterligare ett arbete i historia igår... Digerdöden. haha! vadå orginellt?

Oskarshamn









VS Jönköping







Haha Jag vänjer mig..  nu ska jag in i duschen !

Kommentarer
Postat av: nikki

det gjorde faktiskt inte så ont som jag trott, jag var pigg på en gång efter operationen, gick på toaletten själv, smsade, pratade i telefon ( lite groggy dock) och fixade vatten till de andra tjejerna som låg där och såg ut att ha så mycket ondare än mig.. det kanske gör ondare ju mer man lägger i.. i dont know. visst stramade det i huden o ärr och kunde inte komma ur sängen själv alls i början men nu så känner man sig normal igen =)



känns jättebra, fick hem en bikini idag som jag beställt, ska bli riktigt kul att lägga sig på stranden detta året hehe det måste känts bra första sommaren?!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback