Min Baby

jag blev så lycklig när jag äntligen fick krama baby igårkväll :)
han va inte alls så ful som jag trodde att han skulle vara i skägg..







e han inte söt så säg?

angående J... stina. jag tror faktiskt att det räcker att jag säger att det var dåligt. jag va naiv och dum. trodde lite för gott om folk och gick på de mesta, föll för de mesta. jag va inte kär.. mer, beroende tror jag. svårt att fröklara, men dåligt va de. om man nu ser på de såhär i efterhand. och jag önskar ingen ett sånt förhållande. alla är värda någon som respekterar en, som älskar en på riktigt , utan att ställa en massa krav.

nu ska jag duscha. sen ska jag , baby och andy iväg och äta eller fika. jag hoppas på det första. haha!

Bye

Kommentarer
Postat av: nikki

hej hopp! ja jag älskar denna modellen, beställt tre olika färger hehe. och dem var inte alls dyra, 260 för både överdel och underdel!, från nelly =)



ah man vill ju inte få infektioner, det är jag väl mest rädd för, det och kapselbildning, när kan man sluta orora sig för det..? lr det kanske kan komma flera år efteråt också..



det är lugnt, är så kul att ha någon tuttlisa att prata med hehe. la in 350 cc bakom muskeln, du då? hmm valde den mer toppiga modellen, pipinlägg.. om det säger dig något, jag fattar inget om det där..

jodå det känns bra , vil bara att de ska bli mjukare NU! haha.. hur känns det att få göra om det, måste varit jobbigt.? fast bra att det går att göra om så det blir fin och bra till slut..

kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback