mardröm

Kom och tänka på min dröm som jag hade inatt. jag tappade alla mina tänder! en efter en. de kändes så himla verkligt. kände verkligen hur de skramlade runt i munnen.
sen drömde jag att ´Henrik visade oss alla hur man gjorde smällare av cigaretter. att simon och jag simmade i medelhavet och letade efter en röd smileys gubbe.

och i förrgår drömde jag att martin timmel skulle visa mig hur man skar rotfrukter på bästa sätt till en gryta. så jag tog kniven, men istället för att skära rotfrukterna började jag skära upp mina bröst, och tärna de ena inlägget. sen la jag tillbaka de i brösten när jag insett vad jag gjort! jag fick sådan panik. kallsvettades hela jag och visste inte om jag skulle ringa läkaren.

ni ser ju. jag är inte normal. haha!

en viss lärare ringde nyss.
vadå klump i magen? de e väl aldrig något bra när de ringer till mobilen?
ska ringa upp henne när jag går till bussen.

Hoppas verkligen att jag aldrig får tandlossning!


Kommentarer
Postat av: nikki

jaha då blir det lika spännande för dig nu i sommar då! =)

jo en sak jag inte frågade på mitt återbesök är, när får man bada i badhus lr badkar..?

jag längtar efter att få sola vilket jag får om två veckor , jippi är en blekfis nu haha. och träna igen, har lagt på mig litegranna haha ajabaja.

jo bikinin var t.om lite för liten, blev helt chockad men jag vet ju faktiskt inte vad jag har för storlek än, har ju inte testat bhs.. det ska bli extremt kul =)



när flyttar du till oskarshamn? vad ska du hitta på där? kul!

Postat av: stina

hmm konstigt att jag inte kan kommentera ditt senaste inlägg, men jag är jätte nöjd med svaret :) var kul att du ville dela med dig, men dendär J varför var ni tillsammans så pass länge, trots att det inte var bra? förlåt om jag frågar, men du är så himla intressant, och hur gammal är Simon?

2009-03-25 @ 17:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback