Linda rosing + diarré = mardröm

Godmorgon People!

solen skiner in i mitt fönster och de känns hur bra som helst :)
jag undrar dock lite över hur jag ska hinna min fika med anna idag. jag är ganska bra på att uppskatta tider fel.

men om jag packar nu, sen bara duschar när jag kommer hem..  och pappa kör in mig. då borde jag hinna :)
de fixar jag!

har drömt om att jag hade diarré framför Linda rosing inatt. jag bajsade ner mina festkläder. när hon kom för att säga att hon älskade mig. så bajsade jag ner mig.. haha! o då menar jag att det rann. hon kröp upp sådär framför mig och grät och sa att hon älskade mig. jag vet inte vad diarrén var för reaktion?.

ja, jag vet faktiskt att jag inte har alla hästar i stallet. men jag kan väl inte hjälpa att jag drömmer konstigt? ganska kul va de.. sen va evelina och jag med i en animerad film. barnfilm. men som handlade om en fisk som åt blod från hästar. jag vet inte.

De jag fick på mig Igårkväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback