Kaffetänk

Hej!
jag sitter här på morgon timmen och letar efter något intressant och läsa. men de brukar inte finnas vid den här tiden på morgonen. suck!
sitter mest och tänker på mitt hår, vad jag ska göra med de. om jag hittar något snyggt på nätet man skulle kunna göra.
annars gillar jag de här rakt avklippta ,de e sådär töntigt coolt. bara för att de e så tråkigt, så blir det så fruktansvärt kul!

de e massa damm i mitt rum, men jag orkar inte städa. en tanke som dök upp nu när jag tog en klunk kaffe och de följde med lite damm in i min mun, mums!
såhär skitigt får de inte vara när jag flyttar hemifrån, ( inte för att simon skulle tillåta det ) kan man dö i förtid av skit?


nä, jag ska ta och fortsätta leta tills jag hittar något kul.. facebook suger faktiskt riktigt ordentligt!



 vart tog solen vägen?

Kommentarer
Postat av: Josephine

Känner mig ganska duktig faktiskt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback