Godmorgon till melodifestivalen

Hallå hallå!
sitter här med mitt kaffe som vanligt, ska ta och äta mig lite god fruktfrukost. haha!
men jag har ätit skräpmat regelbundet i typ tre veckor.. o jag har gått upp två kilo. de e inte bra. min hy e typ äcklig.
lyssnar på melodifestivalen.. skivan. tror jag redan har spelat sönder den. MEN!

va ju som sagt på mary kay igår igen... så himla superkul verkligen :)
jag fick sådana komplimanger för mina ögon! känns awesome.
sminkade mig o grönt och corall.. de va så fint :) skulle aldrig använda dom färgerna själv. men de e ju de som e så kul :) jag blev så nöjd! så de ska jag fortsätta med.

här är lite bilder. lite svårt att se kanske. men men... fin va de iallafall :)





Nu ska jag klä på mig och lite.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback