Godmorgon fläskfilé

Åhh! pappa gör skinkstek... de luktar så gott! men jag vill ha Fläskflié! fick sånt super sug efter det. e de någon som har ett gott recept på detta? tänkte att jag kanske skulle bjuda på de imonkväll :)

Hur Gott ser det inte ut med grillad Fläskfilé?



       Att Göra lista

♥ Dricka upp mitt kaffe
♥ fixa till mig lite snabbt
♥ vandra bort till Henrik
♥ skicka iväg lite sms om imorgon, evelina, anna, anna och Lelle. Så ni e beredda!
♥ plugga historia och svenska
♥ göra mig iordning
följa med åsa på mary kay.. (spa kväll ikväll )


de va nog de jag e tvungen att fixa idag... fundera lite på imorgon också :)
Får se hur glad Åsa blir när hon ser att hon gör nummer två på min facebook. haha!

nu ska jag skynda mig så jag hinner träffa min bror innan han åker till jobbet!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback