Clean cotton

Jag har precis städat hela lägenheten och renbäddat min säng. har även tänt mitt Yankee candle, clean cotton. och det luktar verkligen rent! jag och malin köpte på oss lite för två lördagar sen på anna K inne i stan.
om ni inte har en affär hos er som säljer Yankee candles så finns det en hemsida.
Yankee Candles webbshopp


Önskar ni kunde vara i mitt rum och kännu hur underbart det verkligen luktar, jag är rätt känslig annars och kan få ont i huvudet. men det här luktar verkligen så himla gott!







Mamma och Pappa åkte själva, jag orkade inte. hoppas att mamma kommer hem med lite söta tyger eller gardiner :) är så himla sugen på att sy något gulligt till mig. gärna med prickar eller med söta rosor på! kommer hon inte hem med något kommer jag bli besviken. haha! e verkligen supersugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback