Burning in my hair

Solen skiner in i mitt fönster.... Underbart!
då kan man bara inte vakna på fel sida :) ¨

är inte lika bitter idag som ni kanske förstår. kanske är för att jag inte har tänkt på de..

jag undrar om jag är gravid.. Skämt o sido!!! men jag har dom sjukaste drömmarna. har aldrig i hela mitt liv drömt såhär mkt knäppt.
härom natten drömde jag om eko lasse. ni vet. han vi hade på högstadiet i NA. att jag var hos hans fru och hjälpte henne med att sy upp gardiner. dom bodde i en jordkällare, så varför dom hade gardiner vet jag inte. Lasse blev minsann så imponerad att han bjöd mig på sin speciella gryta. så där satt jag och åt tillsammans med lasse och hans fru och hade riktigt trevligt..

för övrigt sitter jag och dricker mitt kaffe. funderar på om jag ska ha min kjol- som jag sydde igår- på mig.
får se. pluggade historia hela dagen annars. tre timmar i skolan, och typ 5 hemma.
varför ska vi få typ 100 instuderingfrågor som vi MÅSTE göra!?
lär mig mkt bättre genom diskussion.

nu ska jag duscha så jag kan bege mig lite fräsch till tamba.

Kommentarer
Postat av: Linda

Lisa! jag är lite sugen på att göra lite slingor i mitt hår.. o då tänkte jag på dig :D haha!



Allt bra?? =) kul o se dig häromdagen! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback