Bröstoperationen

Hej!
nu mår jag bra igen. efter att ha haft fruktansvärda smärtor. varade visserligen i två dagar typ.
men de gjorde ont. det försvinner ju lite pö om pö..
men jag är glad att jag gjorde de. för nu ser det bara helt perfekt ut :)
jag var inte alls nervös sen dagen det gällde. hade väl gråtit bort all nervositet kvällen innan.
men jag var aldrig beredd på att jag skulle tycka att det gjorde ondare den här gången än förra! eftersom bröstmuskeln redan är uttönjd. Nu var de verkligen sår smärtor jag hade. det brände o stack så jag höll på och spy. pappa och Henrik hämtade mig samma dag. vid klockan åtta på kvällen. och jag blev opererad runt elva.
skulle nog ha stannat över, jag mådde verkligen inte bra. men jag ville bara hem. kommer inte ihåg något från kvällen jag kom hem typ. bara att jag svamlade med simon i telefonen sent på kvällen..


Baby skickade ett jättefint blomster och choklad bud :) hur söt är han inte? blev så himla glad!
han hämtade mig i fredags, jag orkade inte riktigt sätta mig på tåget och bära. kunde inte bära.
han tog ledigt från jobbet... jag älskar faktiskt att åka bil med Baby. men de e så mysigt.

ska duscha snart. sen ska jag till åsa. sen ska vi på mary kay möte.. eller vad de nu e . jag ska bara ha foundation på mig iallafall :)

har dansat till melodifestivalen låtar borta hos henrik i morse. haha. vi har kul :)

nä. nu ska jag göra nytta.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback