Aj aj aj, det bultar och det bankar

Godmorgon Ibumetin! ungefär så.
fattar inte att huvudvärken sitter i?! knepigt måste jag säga.
igår kväll kände jag mig väldigt positiv till idag. men idag vet jag inte längre. hallå! jag vill ha solen nu.
det är ju lite grått ute.. 









annars idag hade jag tänkt att jag skulle läsa lite och försöka förbereda mig inför det nationella provet imorgon..
jag funderar också väldigt mkt på att försöka sy mig en klänning. det har ju blivit ganska många kjolar. vill ha en sån där 50-tals inspirerande klänning. mén först måste jag se om jag kan hitta något kul tyg.







Hur fina är inte båda dom här? älskar den svarta! båda bilderna är lånade från tradera..


som att det inte räcker med huvudvärken, så har emma dragit ner min spegel i golvet. alldeles nyss förstår ni, ja, så jag har en massa spegelsplitter på golvet, på mina kläder, eftersom dom alltid ligger på golvet. får se hur härligt det blir att få ut allt splitter ur min rya matta också. hum hum hum.

jag var ganska väck igår btw. hade inte märkt att jag läst meddelanden i sömnen och klickat av en massa samtal. herregud.
jag blev väldigt lycklig när jag deklarerade igår med. wihoo måste jag säga :)

nu ska jag plocka splitter och hitta tyg, och kladda på några mönster.

Bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback