who little Beauty?

jag tänker inte säga godmorgon.. för det är det inte.. ella har skrikit som ett barn hela natten och jag har vaknat av sms.. jag har sovit oroligt med en sorts klump i´magen... ja, o nu ska jag snart iväg på historia i tre timmar och sedan matte.. underbart inte sant?

jag kan faktiskt inte beskriva hur fruktansvärt jävla as förbannad jag är på allt just nu... fan. hoppas att hon läggs in idag. för jag orkar faktiskt inte.. de får låta hur egoistiskt som helst. men jag känner mej snart deprimerad igen. o efter ha varit där nere så länge så vill jag verkligen inte dit igen.. men jag känner mej så. nästan....
o vad ska jag göra med allt då?
med alla känslor? vet inte vart jag ska göra av dom så jag får väl leka teraput med mig själv o skriva av mig lite...

nu ska jag slänga på mej ett ansikte på de här spöklika nyllet,

Allt är bajs idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback