when you're looking like that

tjo hopp :) nu har baby åkt hem igen..
I helgen har vi tagit det väldigt lugnt. skönt tycker jag! när han kom i fredas så tittade vi bara på film.. sen i lördags va vi hos henrik och malin o kikade på handbollen och stannade resten av kvällen .. mys! på dagen uträttade vi ett ärende angående min telefon och mitt nya abonnemang :) jag e helnöjd!
haha men jag kände mig ganska blåst när han frågade va jag var ute efter för telefon.. - ehm, en roooosa :) haha o visst blev det en rosa mobil. 
Samsung SGH-F480... Fin va?



                




















sen va vi på Ikea Idag. Tittat på möbler.. o vi har nästan hittat hela vårat hem :) så nu e de bara en lägenhet kvar!
haha, nä nu ska jag väl kanske ta o göra lite nytta.. borde plugga klart.. men jag pallar inte! hmm.. en ursäkt till imon.
nu ska jag sy färdigt tildas hängsle kjol :)

Bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback