vet inte vad jag hoppats på

jag vet verkligen inte... just nu, ikväll så HATAR jag mitt liv...
har varit hos malin typ hela eftermiddagen. o pratat av mej,

här trodde jag att jag räknades.. som du gör. men icke. inte en fråga, inte en förklaring.. ingenting!!
att ja känner mej väldigt utanför och besviken kan ni tydligen inte förstå. ja orkar inte bry mig. inget är kul längre. jag som hoppades på att få komma iväg från allt en vecka. men tydligen inte... tack för de..

sluta spela då och ring!!!!

jag har gjort min halsduk färdig lelle. den blev supermysig!

nä nu ska jag sova och deppa sönder... sviken och lurad känner jag mig ganska så rejält....

piss!


Kommentarer
Postat av: Lelle

Oh va skoj. Du får visa den nån gång:) Vad har hänt pluttan? Är du i skolan idag? Jag ringer dig sen så får du prata ut! Pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback