Söt Söt Söta!

Godmorgon ! sitter här i mig säng med mitt morgon kaffe.. vaknade till att gry forsell va oerhört högljud på radion innan.. jag kom ju upp iallafall :) 
har samhällskunskap och svenska framför mig.. vet inte riktigt vilket ämne jag ska debattera om.. hmm.. jag som är så duktig på de här. kommer väl på något :)

sen glömde jag ju att berätta att jag beställde lite saker igår från
http://www.bluebox.se/index.asp ja jag måste erkänna att dom har världens onödigaste, men också världens sötaste saker!



Jag Beställde två stycken sådana här söta läppbalsam :)


OBS! Hemligt..(Och de här spelet e till Baby i alla hjärtans dag present.. Kan ju vara lite kul :) )

Jag Är nöjd !

Den här vill jag verkligen ha nu när jag flyttar till sommaren!
  Apropå de här med att flytta. jag börjar få lite kalla fötter... jag har ju inget jobb till att börja med.. kanske inte ens att jag får sommarjobba i sommar.  sen de här med att flytta ifrån alla mina kompisar och min familj! jag är ju värsta familjemänniskan.. de bästa som finns är att jag kan springa bort till henrik när jag vill ( martin bor lite långt bort) och dom kommer hit titt som tätt. de kommer inte hända mer.. att ringa en vän när som o bara hitta på ingenting. nu måste man PLANERA när man ska ses..
Baby o Jag hade också en het debatt om att ha en tvåa eller en trea. jag vill självklart ha en trea då jag har mina vänner och familj på distans.. inte ska jag ha dom i vardagsrummet. sen e det alltid bra med extra utrymme med garderober mm. och vi har bestämt att vi ska ha en trea...men av någon anledning hade inte Babys mamma så mkt att göra på jobbet igår. så hon hade hittat en lägenhet.. en tvåa såklart! eftersom hon har sagt ett X antal ggr hur onödigt det är med en trea.. sen kommer simon o säger att vi kanske ska ha en tvåa. ALDRIG säger jag. särskilt inte nu när hans mamma ligger på om de här..Jaaa, Jag kan vara lite irriterad på att hon lägger sig i, okej att hon har en åsikt.. de har min mamma med.. men hon sitter inte och letar eter tvåor som är lediga och försöker övertyga mig!

ahh, nu har jag fått ur mig lite aggretion igen! ska bara skvallra en massa för Henrik och Martin också :) mina bästa skvallervänner !

ska försöka hinna till henrik en sväng innan jag ska till bussen om en timma .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback