Sjörövarfabbe

Hej! har suttit o renskrivit lite från historian nu också. verkligen inte helt klart! men en bra bit på väg iallafall.. skit svårt att sammanfatta allt på en A4 bara. de hände ju för fan hur mkt som helst under 1500-1600 talet! sen e de reflektioner och jämförelser på det.. uuunderbart! ja, jag har iallafall satt igång.
 
fan va ja dillar. kan bero på att jag är rastlös och röksugen.. ja ni hörde! röööööksugen.
men har iallafall sytt mig en kjol idag också. och varit iväg hos henrik o malin (ovanligt) men vad ska jag göra då?
tittat på pippi. mysigt :)

nu ska jag nog äta lite. får se när jag pallar att lägga in bilder..

jag skriver rätt hårt, tråkigt och fjolligt.. har ni lagt märke till de? tur att de inte låter såhär när jag pratar iallafall!

Bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback