sen va de den där ursäkten då

Godmorgon!? a den känns väl helt okej.. jag vaknade ju trots allt till radio idag.. Jag tror nog att jag älskar min nya telefon :) laddar den nu, så jag kan föra över lite musik. men vet inte om de e så bra att ladda den som jag gör nu.. men äsch! vad gör en gång?
Baby va visst vaken lite för länge igår. jag hade aldrig klarat av att sova 2 timmmar sen jobba. usch!
jag klarar ju knappt komma upp när jag sovit i 8!

nu ska jag dricka upp mitt kaffe, klä på mig o packa ner mina behövligheter för skolan.
ska ha matte idag efter historian. de känns lite tungt gör de..

nu måste jag bara komma på den där ursäkten till henrik på historian. men han får de ju ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback