run out of words

Bajsmorgon på er!
HUvudet idag e lika tungt som efter 2 flaskor rödvin ungefär.. suckit!

vet inte riktigt vad som hände igår.. allt känns mkt bättre.. men känns inte som att jag kommer kunna släppa de är på ett bra tag. särskilt inte när jag "tar allt för givet" .. de kan fan va de dummaste jag någonsin hört.. när någonsin tar jag saker och ting för givet? hon vet inte ett bajs om mej egentligen.. ursäkta mej då att jag hade tyckt att att de hade varit kul o hänga med.. eller att man iallafall hade kunnat få känna sig välkommen och ha blivit tillfrågad..
okej nu rabblar jag upp skiten i mitt huvud igen o då blir jag bara ledsen och arg..

allt jag ville ha är förståelse.. jag tycker att de e en big deal.. ja gör faktiskt de.

vet inte om jag ska åka till o-hamn än.. jag måste grunna lite...

hade SJUKASTE drömmen inatt.. alla gamla ex va med... ex flickvänner till mina ex.. och ja, jag gillade den skarpt faktiskt. förutom johans störda morsa.. hahaha! men jag gillade hans syster... som han inte har...aaha..

nä nu ska jag väl försöka ta på mej lite o hälla i mig en liter kaffe... så jag klarar skolan lite bättre idag.. som vissa andra tydligen bestämmer över och kontrollerar.. och bestämmer över min ekonomi också tydligen.,,, fan va jag inte kommer kunna släppa de här... fast allt känns mkt bättre
antar att våra familjer ser saker och ting väldigt annorlunda,,

okej bye för mej.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha go dröm där Lisa ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback