Kroatien

gud vad jag saknar annas härliga släkt nere i kroatien. inte för att jag kanske fattade särskilt mycket av vad dom sa, men vad mysiga dom va! måste ta och följa med ner något år igen. för visst hade vi kul Tamba!?

har varit i skolan för övrigt och pluggat historia och matte.. kul va? snart kommer dom och isolerar våran vind med.. så de blir lite stökigt här hemma. sen tänkte jag fortsätta med med mitt syande :) jag fattar inte att jag valde frisör istället för mode design. fast frisöryrket lockade väl lite mer på den tiden. jaja. här har ni iallafall dagens goaste låt... om man är lite partysugen på en månda de vill säga ;)


Bye!

Kommentarer
Postat av: anna

inte bara moster och c/o saknar dig utan grabbarna med :) dom pratar om dej hela tiden jamba :) hur rolig du e nar du sager KAVA, VODA, SUNKA ! HAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback