Klick Klick

Jag är nästan färdig med mitt städande. har bara lite dammning o så kvar. sen kan simon komma.. haha! mamma o pappa bli överlyckliga när han kommer, just för att jag storstädar då och man kan se golvet.

Har klickat hem lite fynd prylar från hm idag. Ett par skor, öronhängen, jeans och en svart kuvertväska. för 400 kr! helt sjukt :)



blev ingen lampa igår. henrik får ta och svetsa lite på jobbet, så fixar jag tyget sen. men de blev en klänning istället :) men är inte helt färdig, så de ska jag pyssla lite med senare. sen ska jag fixa ett par jeans med .. kalas bra.
jag får ta och lägga upp lite bilder på alla mina saker jag fifflat med.

nu ska jag fixa färsdigt o dricka kaffe.
Henrik bjöd på pizza innan.. de va mumma de :)

Bajs!

Kommentarer
Postat av: anna

Sluta kopiera mina prylar !!!! du sa ju att du inte tyckte om bajsbruna skooooorrr HAHA =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback