Klagomuren

hej! jag hade inte tänkt sluta klaga än.. för något känns fortfarande så himla fel!!
helgen blev väl inte ritkigt som jag tänkt mej.
men all t känns bra mellan mej och baby iallafall..

sen e de de här med skolan.. den går som den går...
sen e de de där med jobb, hoppas att mitt cv går hem på saft.
sen e de de där med flytten till oskarshamn.. de e väldigt blandande känslor..
sen e de de där med mamma.. suck

egentligen.... egentligen.. varför ska jag klaga?
men allt känns bara så plötsligt mkt jobbigare och tråkigare..
tur att ja ska träffa lottta potta på torsdag :)

har mått illa ett bra tag nu... all stress får mig väl att bl såhär..

nä nu ska jag ta mej en promenad och hämta saga baga.. för henrik e feast med bilen på jet.. haha!

bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback