Idé Idé

Hej alla sötgötar! nu har jag fikat lite hos martin och åsa.. visste inte att martin kunde göra morotskaka!? ( vi behöver ju inte säga att de va en sån på pulver.. )
jättegott! åsa va sjuk.. inte så kul kanske. har bett henne att skicka Tildas mått så jag kan sy henne en klänning eller en kjol. sa ja att jag satte mej med att sy en kjol till saga igår efter tio? vad gör man om man e rastlös. blev supersöt! undrar bara om den kanske inte blev lite för liten.. men de e ju resår som tur e.

mitt nästa projekt för kvällen är att göra mig en lampa! vet inte om jag ska köra på en svart eller en vit. en svart skulle passa bättre i rummet.... men oj vad mörkt jag får de då.. ja men vi får se :)

Bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback