Hår tips!

Godmorgon :) egentligen borde jag inte sitta här. ska snart iväg till skolan. men var bara tvungen att lägga upp mina favoriter för torrt och slitet hår.. (som mitt sönderblonderade, preparerde hår)

Wella Sp Repair cream 30 seconds
En kräm du tar i blött hår och låter verka i 30 sekunder. skölj ur!
den här får håret verkligen mjukt o starkt utan att kännas tungt .. man verkligen känner hur den reparerar håret på en gång!

Redken Extreme serien
Den här serien är underbar! den reparerar håret super snabbt.
jag hade hö -hår.. efter två veckors användning var håret i stort sett helt normalt igen..

Glöm inte leave in!
Man ska alltid ha en leave in kräm i håret! alltid. så¨klarar sig håret mycket mer mot vardagligt stryk såsom värme och vatten..



Jahopp Dags att tagga för ekonomi och debatt. Go go Lisa!
Jag kanske får mitt "flickrum" trots allt. baby hade hitat vit möbelfärg igår. han som ville ha mörkt.. tihi! söt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback