Fed up!

Hej solstrålar! (förhoppningsvis)
Idag har jag varit hos lelle precis heeeeeela dagen! ja jag vet att jag borde ha pluggat o fått en massa gjort på min lediga idag! men kände att jag behövde de här :)
har inte gjort så mkt dock, jag har fixat lelles blogg.. sen lagade vi nog världens godaste korvstroganoff! de e underskattat....

nu hade jag tänkt mej att fixa tildas kjol. för den e inte färdig än. men vi ska ju till åsa imon. så då kan de bli lite bilder :)

jag e trött! tror jag skiter i kjolen ändå och lägger mig istället..

Kika här på mitt fina arbete då ! ---->>>
http://punktblogg.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: ellen

tack så jätte mycket för hjälpen! Är överlycklig :) Puss på dig fisen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback