en sten från gruset borta

Då har man iallafall fått färdigt ett arbete.. har ganska mkt framför mig nu.
igår va de mys hos henrik med tårta o lite. jag hämtade ju sagis på dagis , o hon följde med mej hem .. hon ville ha en kjol. så jag sydde en lite snabbt åt henne. en mörklila klockkjol som jag kantade med svart sidenband längst ner. sen en blomma i svart till längst ner till vänster för de ville hon absolut ha! sen drog man åt med ett savart band i midjan som blev en rosettt :) mkt söt. hon va så himla fin i den. en sån där tofs man bara slänger upp håret i ville hon också ha.. ( jag hade nämligen mitt flötiga hår i en sån o då ville hon också ha en) sen knöt jag en söt liten svart rosett på knoppen :) sen fick hon låna en marinblå liten väska som jag hängde på sniskan . hon såg så mkt äldre ut fast ändå inte. min gos unge. ska nog springa bort dit en sväng idag igen. tänka på lite annat än allt surt.

ska sy lite sen till mig hade jag tänkt. får se hur detta går.

bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback