emma e nära på att kastas ut genom fönstret!!

när vi äntligen har fått ella o bli lugn o steriliserad... så komemr emma o börjar skrika... himla APA! 
 
saga baga e här innan dagis vid tio.. hion sitter och sjunger ute i köket o äter russin ur skål.. haha!
ska bege mej till skolan om ett par minuter.. suck!
igår sov jag nog bara bort hela dagen och deppade...

men nu e de bättre.. inte helt bra.. men klart mkt bättre.. Jag har fått svälja och vara tyst.. ( fast de inte e jag som har gjort något fel alls! ) men men vad gör man? Simon betyder ju så mkt mer än de här dumma tjaffset.. som sagt.. de e ju inte hans familj jag ska bo med sen..

jada jada nu ska jag göra en raggardusch och klä på mej..

Anna... Henke hittade ett gammalt kolliegeblock igår där du skrivit Bäjskärv i röva! mogen du va på den tiden stump :)

När slipper jag?

Kommentarer
Postat av: Tamba

HAHA ! lägg av, jag var stencool på den tiden ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback