Uffht!

Hej!
varför skrev jag inte igår kväll för? Ja hade värsta krönikan typ... nu har jag tappat det.. men jag va alldeles för trött för att skriva.. men bra va de :)

idag, idag vaknade ja också skit sent!! Halv elva! katastrof.
följde med henrik hem och skrev ut en massa cv:n
Usch! dett jävla tjat om jobb... de får mig att spy! ingen bryr sig ju egentligen om de.. haha!

ska iväg och köpa frimärken sen.. får se om jag orkar bege mig till eko och köpa mig kaffebryggare.
ska ju iallafall köpa en massa godis och inslags papper till Baby.. de här blir bra!

upptäckte att jag gått upp i vikt under helgen.. Henriks våg visade på 48.. hrmpf! de får bli att äta förbrännande Kålsoppa idag. haha!
ja jag vet att dom flesta tänker att 48 inte är mkt och väga.. de är det inte heller. men med tanke på att jag inte har en enda muskel i kroppen och har världens minsta benstomme!,( Dom skrattar varje gång jag köper en klocka och dom ska ta bort en massa länkar, för jag har tydligen den minsta handled dom någonsin sett ) så har jag faktiskt lös fläsk på magen!!
haha!

nä om jag ska ta och laga mej lite mat och städa mitt rum.. sy byxor.. och göra mig iordning då kanske..

Bajs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback