Tick Tock

Nina söderquists låt tick tock är så himla bra! den går på repeat här i mitt rum. haha!

ja, idag ska jag slinga min gräsliga utväxt. ser ut som jag vet int vad.
sen ska jag bara plugga tror jag. medans jag är någorlunda på hugget,. haha!

Mary Kay igår va faktiskt jättekul! det började med att inga gäster ville börja sälja. i slutet ville alla.
jag ibland dom. haha! men först ska jag nog skaffa mig ett "riktigt" jobb. man måste ju nämligen starta med att köpa in produkter. men jag är sjukt sugen !
så vi får väl se..

jag börjar bli lite smått nervös över min operation på onsdag. någon som kanske vill följa med och ha tråkigt medans jag är halvt drogad? jag har nämligen en fruktansvärd fobi för narkos. inte för ingreppet som man kanske borde vara. utan för NARKOSEN! jaja. men om någon vill följa med så säg gärna till! :)



Den här har jag lekt lite med i illustrator.


nu ska jag ge mamma frukost på sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback