think twice

hellu och godmorgon!
jag har inbte avgjort om den är god än dock.
har sovit väldigt lustigt inatt. MEN! de gör inget, för jag har fått världens sötaste sms av baby :)!
ja som sagt, igår va jag hos åsa och fixade henns utväxt och fikade , sen kom anna banna hit o vi tjatade så mkt skit! :) o så fixade jag hennes utväxt.. De e så mysigt o skönt o leka med anna.. man kan säga vad som helst, bete sig efter precis hur man är.. man känner sig verkligen så himla bekväm. vad skulle jag göra utan henne?
sen for fi bort till christian och jag klippte honom..  så jag va frisör på heltid igår typ.. inte riktigt kanske.
Sen åkte anna hem o jag tvingade pappa.. okej jag tvingade kanske inte.. men inte långt därifrån. jag betedde mej som en grining och hungrig två åring kan jag meddela. att köpa hamburgare till mej.
så va de med den nyttiga veckan de!

återkommer. ska fixa till mig lite.
så återkommer jag med mina testprodukter :)


  • Jag och min stora mun.. ibland pratar jag för mkt och för lätt.
  • Haha, nu räcker det med fjortisfasonerna tycker jag
  • jag känner mig allmänt irriterad ofta. väldigt ofta. har de med stressen o göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback