test mary kay

Hej ! nu är jag lycklig.. har fått en massa test produkter av åsa från Mary kay...
som jag tänkte att jag skulle testa nu :) underbart! Jag älskar sånt..
har färgat hennes utväxt med.. fikat lite o ätit semla.. mums!

va ju hos linda igår med och klippte henne.. va supertrevligt. har ju inte träffat människan på jättelänge. så de va en trevlig kaffestund.. sen tittade kajsa förbi.. o de va lika trevligt det :)

snart kommer anna.. så kanske ska hoppa in i duschen.. testa lite saker. sen visa er vad jag har köpt och hur resultatet blir :)

Bye!

Kommentarer
Postat av: josephine

haha, jag har varit ganska lugn ändå ska du veta :)

vad kul! grattis och välkommen till sambolivet.. =) Pussss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback