slinghätta, de bjuder jag på

HEJ! 
jag ser ut som en supertönt med willys påse på huvudet. haha!
mamma skulle hjälpa mej och dra slingor. men de gick inte särskilt bra! så jag gjorde det själv istället.

sitter och funderar på om jag ska ta mej en promenad till åsa och martin sen. kommer ta ca 40 min. ska jag orka? jodå. ska bara fixa till mig lite sen.

köpte Mary Kays Foundation igår som tillhör hudvårdsserien. inte make up. eftersom den återfuktar huden. jag kör på Medium Coverage Foundation , Normal to oily skin. Beige 304.

Jag älskar den verkligen så himla mkt. ! så glad att jag har åsa med sina produkter där.. haha! den är å 29ml . och kostar 225 ca. men de e så värt de! för man behöver ju inte alls mkt, :)

Den här bjuder jag på!


Snyggve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback