Love is stronger than jesus

Godmorgon!
fast jag har ont i ryggen och har fruktansvärd träningsvärk i min ljumskar. jag gick ju ca 6 km igår.
tog väl 40-45 min, men de va ju så fruktansvärt fint väder ute.
jag gick där i solen och tänkte för en gångs skull på hur bra det är. vilken tur jag har trots allt de jobbiga jag varit med om. Alla Underbara människor jag har runt om kring mig!
att solen kan göra så mycket!
sen kom jag väldigt lägligt till åsa och martin. För vem hade inte en underbart god kaka som precis blev färdig i ugnen :)
mums!
åt både semla, chokladkaka, hamburgare och pizza igår. så jag var sådär lagom mätt. haha! men de va verkligen så himla gott :)

nu ska jag ta o dricka lite kaffe. sen ska jag nog skriva färdigt mitt referat!
jag börjar ju inte förrens 12.05 idag :) !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback