Kålsoppa = förbränning

Hej hallå!
nu har jag ätit min kålsoppa.
den hade varit godare med kött i. men jag orkade inte ta fram det.
det är ju kålen jag vill åt.. den förbränner nämligen mer än det man äter. så det är värsta bra om man vill gå ner i vikt. sen massa chilipulver på det.. jag älskar stark mat.. (och chili föbränner också! )

ska snart iväg till ellen. ska till eko.. sen ska jag slinga hennes hår.



Var tvungen att ta kort på mina babes! dom brukar hålla om varandra :)



Och Jag ser ut såhär idag!




Kommentarer
Postat av: Josephine

Jo, anna sa det :) Klart du skulle kommit ut! Det är jättepirrigt, men förhoppningsvis går allt bra. Oskarshamn? Bor pojkvännen där eller?

Jobbar du inget, eller vad gör du nu? Neek, inga namn klara än faktiskt :/ :D Kolla Jossan, lika nyfiken hon...

Postat av: Linda

Mm, igår var ingen bra dag men så är det ibland..=) skönt att man kan skriva av sig då.



Ja, du får mer än gärna klippa mig, om du kan ta dig ann denna tjocka häst-man..;)

De är exakt den skithögen du tror de handlar om! :)



Snygg du va idag föresten.. Puss:)

2009-02-10 @ 15:37:36
URL: http://lindey.blogg.se/
Postat av: Linda

Visst är det gott? min farmor gör dem helt sjukt bra, känns som att hon har höga förhoppningar på mig imon ;)



Men måndag låter kanon, så kan jag bli lite snygg i hövvet till födelsedagen..:)

Så du ska till Simon o fira alla hjärtans dag:) mysigt.. har du kvar mitt nr, har för mig att vi har bytt nån gång..:)



Puss!=)

2009-02-10 @ 19:14:12
URL: http://lindey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback